I materiali utilizati per fà u vetru includenu circa 70% di sabbia cù una mistura specifica di soda, calcariu è altre sustanzi naturali - secondu ciò chì proprietà sò desiderate in u batch.
Quandu a fabricazione di vetru di soda lime, vetru trituratu, riciclatu, o cullet, hè un ingredientu chjave supplementu. A quantità di cullet utilizata in u batch of glass varieghja. Cullet si fonde à una temperatura più bassa chì riduce u cunsumu d'energia è richiede menu materie prime.
U vetru borosilicatu ùn deve esse riciclatu perchè hè un vetru resistente à u calore. Per via di e so proprietà resistenti à u calore, u vetru borosilicatu ùn si funnu micca à a listessa temperatura di u vetru di Soda Lime è hà da cambià a viscosità di u fluidu in u furnace durante a fase di re-melt.
Tutte e materie prime per a fabricazione di vetru, cumpresu u cullet, sò almacenati in una casa batch. Dopu sò alimentati per gravità in a zona di pesatura è di mischju è infine elevati in tramogge in batch chì furnisce i forni di vetru.
I metudi di pruduzzione di cuntenituri di vetru:
U vetru soffiatu hè cunnisciutu ancu com'è vetru stampatu. In a creazione di vetru soffiatu, gobs di vetru riscaldatu da u furnace sò diretti à una macchina di formatura è in e cavità induve l'aria hè furzata per pruduce u collu è a forma generale di u containeru. Una volta sò furmati, sò tandu cunnisciuti cum'è Parison. Ci hè dui prucessi di furmazione distinti per creà u cuntinuu finali:
Prucessi di furmazione di vetru soffiatu
Blow and Blow Process - l'aria compressa hè utilizata per furmà u gob in un parison, chì stabilisce u collu finitu è dà u gob una forma uniforme. U pariginu hè tandu flipped à l'altra parte di a macchina, è l'aria hè usata per colpu in a so forma desiderata.
Press and Blow Process- un pistone hè inseritu prima, l'aria dopu seguita per furmà u gob in una parison.
À un certu puntu, stu prucessu era tipicamente utilizatu per i cuntenituri di bocca larga, ma cù l'aghjunzione di un Prucessu d'Assistente di Vacuum, pò avà esse adupratu ancu per l'applicazioni di bocca stretta.
A forza è a distribuzione hè in u megliu in questu metudu di furmazione di vetru è hà permessu à i pruduttori di "leggeri" articuli cumuni cum'è buttigli di cerveza per cunservà l'energia.
Condizionamentu - ùn importa micca u prucessu, una volta chì i cuntenituri di vetru soffiatu sò furmati, i cuntenituri sò caricati in un Annealing Lehr, induve a so temperatura hè riportata à circa 1500 ° F, dopu ridutta gradualmente à sottu à 900 ° F.
Stu reheating è lentu cooling elimina u stress in i cuntenituri. Senza stu passu, u vetru si sparghjera facilmente.
Trattamentu di a Superficia - u trattamentu esternu hè appiicatu per prevene l'abrasione, chì face u vetru più propensu à a rottura. U revestimentu (in solitu una mistura di polietilene o ossidu di stagnu) hè spruzzatu è reagisce nantu à a superficia di u vetru per furmà un revestimentu d'ossidu di stagnu. Stu revestimentu impedisce chì i buttigli si appiccicassi l'un à l'altru per riduce a rottura.
U revestimentu d'ossidu di stagnu hè appiicatu cum'è un trattamentu finale caldu. Per u trattamentu di u fretu, a temperatura di i cuntenituri hè ridutta à trà 225 è 275 ° F prima di l'applicazione. Stu revestimentu pò esse lavatu. U trattamentu Hot End hè applicatu prima di u prucessu di annealing. U trattamentu applicatu in questu modu veramente reagisce à u vetru, è ùn pò micca esse lavatu.
Trattamentu Internu - U Trattamentu di Fluorinazione Interna (IFT) hè u prucessu chì face u vetru di u tipu III in u vetru di u tipu II è hè appiicatu à u vetru per prevene a fioritura.
Ispezioni di qualità - L'ispezione di qualità Hot End include a misurazione di u pesu di a buttiglia è a verificazione di e dimensioni di a buttiglia cù calibre senza go. Dopu à abbandunà u fretu finale di u lehr, i buttigli passanu da e macchine di ispezione elettroniche chì rilevanu automaticamente i difetti. Questi includenu, ma ùn sò micca limitati à: ispezione di spessore di muru, rilevazione di danni, analisi dimensionale, ispezione di superficia di sigillatura, scansione di pareti laterali è scansione di basa.
Tempu di pubblicazione: 29-ottobre-2019