I studiosi in casa è in l'esteru anu diverse visioni nantu à l'origine di u vetru in Cina. Unu hè a teoria di a creazione di l'autore, è l'altru hè a teoria di l'esteru. Sicondu a diffarenza trà a cumpusizioni è a tecnulugia di fabricazione di vetru da a dinastia Zhou Occidentale scuperta in Cina è quelli in u punente, è tenendu in contu e cundizioni favurèvuli per a fusione di porcellana originale è di bronzu in quellu tempu, a teoria di sè stessu. A creazione dice chì u vetru in Cina hè evolutu da u glaze di porcellana uriginale, cù a frassina di pianta cum'è flussu, è a cumpusizioni di vetru hè un sistema di silicatu di calcium alkali, U cuntenutu di l'ossidu di potassiu hè più altu ch'è di l'ossidu di sodiu, chì hè sfarente di quellu di l'antica Babilonia è l'Eggittu. In seguitu, l'ossidu di piombu da a fabricazione di bronzu è l'alchimia hè statu introduttu in u vetru per furmà una cumpusizioni speciale di silicatu di bariu di piombu. Tutti questi indicanu chì a Cina pò avè fattu u vetru solu. Un altru puntu di vista hè chì u vetru cinese anticu hè statu tramandatu da l'Occidenti. Ulteriori investigazioni è migliuramentu di l'evidenza sò necessarii.
Da u 1660 aC à u 1046 aC, a tecnulugia primitiva di porcellana è di fusione di bronzu apparsu à a fine di a dinastia Shang. A temperatura di u focu di a porcellana primitiva è a temperatura di fusione di bronzu eranu circa 1000C. Stu tipu di fornu pò esse usatu per a preparazione di sabbia glaze è sabbia di vetru. In u mità di a dinastia Zhou Occidentale, i perle è i tubi di sabbia glazed sò stati fatti cum'è imitazioni di jade.
A quantità di perle di sabbia glazed fatta in a prima primavera è u periodu di u vaghjimu era più di quella in a dinastia Zhou Occidentale, è u livellu tecnicu hè statu ancu migliuratu. Certi perle di sabbia glazed appartenevanu digià à u scopu di a sabbia di vetru. À u periodu di i Stati in guerra, i prudutti primari di vetru puderanu esse fatti. Trè pezzi di vetru blu scupertu nantu à u casu di spada di Fu Chai, rè di Wu (495-473 aC), è dui pezzi di vetru blu chjaru scupertu nantu à u casu di spada di Gou Jian, rè di Yue (496-464 aC). rè di Chu, in a pruvincia di Hubei, pò esse usatu cum'è evidenza. I dui pezzi di vetru nantu à u casu di spada di Gou Jian sò stati fatti da u populu Chu in u mità di u periodu di i Stati in guerra per u metudu di versà; U vetru nantu à u casu di spada Fucha hà una alta trasparenza è hè cumpostu di silicatu di calcium. Ioni di cobre facenu blu. Hè statu ancu fattu in u periodu di i Stati in guerra.
In l'anni 1970, una perla di vetru intarsiata cù vetru di soda lime (ochju di libellula) hè stata truvata in a tomba di dama Fucha, rè di Wu in a pruvincia di Henan. A cumpusizioni, a forma è a dicurazione di u vetru sò simili à quelli di i prudutti di vetru di l'Asia Occidentale. I studiosi domestici credi chì hè statu introduttu da l'Occidenti. Perchè Wu è Yue eranu zoni custieri à quellu tempu, u vetru puderia esse impurtatu in Cina per mare. Sicondu à u biccheri imitazioni jade Bi unarthed da qualchi altri tombi chjuchi è mediu-size in u periodu di Warring States è pingminji, si pò esse vistu chì a maiò parti di u vetru hè stata usata à rimpiazzà i ware jade à quellu tempu, chì prumove u sviluppu di l'industria di fabricazione di vetru in u statu di Chu. Ci hè almenu dui tipi di sabbia di smaltu scupertu da e tombe di Chu in Changsha è Jiangling, chì sò simili à a sabbia di smaltu scuperta da e tombe di Zhou occidentali. Puderanu esse divisu in sistema siok2o, SiO2 - Cao) - sistema Na2O, sistema SiO2 - PbO Bao è SiO2 - PbO - Bao - sistema Na2O. Pò esse inferitu chì a tecnulugia di fabricazione di vetru di u populu Chu hà sviluppatu nantu à a basa di a dinastia Zhou Occidentale. Prima di tuttu, usa una varietà di sistemi di cumpusizioni, cum'è u sistema di cumpusizioni di vetru di bariu di piombo, certi studiosi credi chì questu hè un sistema di cumpusizioni caratteristiche in Cina. Siconda, in u metudu di furmazione di vetru, in più di u metudu di sinterizzazione core, hà ancu sviluppatu u metudu di formatura da u moldu di argilla cast da u bronzu, in modu di fabricà muru di vetru, testa di spada di vetru, prominenza di spada di vetru, piastra di vetru, orecchini di vetru. eccetera.
In l'Età di u Bronzu di u nostru paese, u metudu di casting deparaffinatu hè stata utilizata per fà i bronzi. Per quessa, hè pussibule aduprà stu metudu per fà prudutti di vetru cù formi cumplessi. A bestia di vetru scuperta da a tomba di u rè Chu in beidongshan, Xuzhou, mostra sta pussibilità.
Da a cumpusizioni di vetru, a tecnulugia di fabricazione è a qualità di i prudutti d'imitazioni di jade, pudemu vede chì Chu hà ghjucatu un rolu impurtante in a storia di a fabricazione di vetru antica.
U periodu da u 3u seculu aC à u 6u seculu aC hè a Dinastia Han Occidentale, a Dinastia Han Orientale, u Wei Jin è e Dinastia miridiunali è di u Nordu. I tazzi di vetru trasluzente verde smeraldu è i tazzi di vetru di vetru scuperti in a pruvincia di Hebei in a prima dinastia Han Occidentale (circa 113 aC) sò stati furmati da molding. Occhiali, bestie di vetru è frammenti di vetru da a tomba di u rè di Chu in a Dinastia Han Occidentale (128 aC) sò stati scuperti in Xuzhou, Pruvincia di Jiangsu. U vetru hè verde è fattu di vetru di bariu di piombu. Hè culurita cù l'oxidu di cobre. U vetru hè opacu per via di a cristallizazione.
L'archeologi anu scupertu lance di vetru è vestiti di giada di vetru da e tombe di a dinastia Han occidentale media è tardi. A densità di lancia di vetru trasparente blu chjaru hè più bassu di quella di vetru di bariu di piombo, chì hè simile à quella di vetru di soda lime, cusì deve appartene à u sistema di cumpusizioni di vetru di soda lime. Certi pirsuni pensanu chì hè statu introduttu da u punente, ma a so forma hè basicamente simile à quella di una lancia di bronzu scuperta in altre zone di a Cina. Certi sperti in a storia di u vetru pensanu chì pò esse fattu in Cina. I pasticchi di vetru Yuyi sò fatti di vetru di bariu di piombo, traslucidi è stampati.
A Dinastia Han Occidentale hà ancu fattu 1,9 kg di muru di vetru di grana traslucente blu scuru è 9,5 cm di dimensione × Tutti dui sò vetru di silicatu di bariu di piombo. Questi mostranu chì a fabricazione di vetru in a dinastia Han hà sviluppatu gradualmente da l'ornamenti à i prudutti pratichi, cum'è u vetru pianu, è hè statu stallatu nantu à l'edificazioni per l'illuminazione di u ghjornu.
I studiosi giapponesi anu riportatu i primi prudutti di vetru scuperti in Kyushu, Giappone. A cumpusizioni di i prudutti di vetru hè basicamente uguale à quellu di i prudutti di vetru di bariu di u piombu di u statu Chu in u periodu Warring States è a prima dinastia Han Occidentale; Inoltre, i rapporti isotopi di piombo di e perle di vetru tubulari scuperte in Giappone sò listessi cum'è quelli scuperti in Cina durante a dinastia Han è prima di a dinastia Han. U vetru di bariu di piombu hè un sistema di cumpusizioni unicu in a Cina antica, chì pò pruvà chì sti vetri sò stati esportati da a Cina. L'archeologi chinesi è giapponesi anu ancu signalatu chì u Giappone hà fattu gouyu di vetru è ornamenti di tubu di vetru cù caratteristiche giapponesi utilizendu blocchi di vetru è tubi di vetru esportati da a Cina, chì indicanu chì ci era un cummerciu di vetru trà Cina è Giappone in a dinastia Han. Cina hà esportatu prudutti di vetru in Giappone, è ancu tubi di vetru, blocchi di vetru è altri prudutti semi-finiti.
Tempu di post: 22-ghjugnu-2021