Include liquore, birra, vinu, licore è altri liquori cù diversi cuntenuti alcolu. L'alcolu hè fattu da a fermentazione, un prucessu in quale u levitu scumpressà i zuccheri in un liquidu bevibile chjamatu etanolu.
U cuntenutu di etanolu hè trà 0,5% è 75,5%, è cuntene certi nutrienti è cumpunenti di sapori. Ci sò decine di millaie di diversi tipi di vinu in u mondu, è a materia prima utilizata in a fabricazione di u vinu è u cuntenutu alcolu di u vinu varianu ancu assai. Per facilità a cunniscenza è a memoria, a ghjente li classifica in modu diffirenti. Se u vinu hè classificatu secondu i materiali di pruduzzione, pò esse divisu in sette categurie: vinu di granu, spezia è vinu d'erbe, vinu di frutta, latte è vinu d'ovu, vinu di pianta, vinu seriu, mead è vinu mistu.
Sicondu a materia prima, u vinu distillatu straneru pò esse divisu in brandy, whisky, chivas è rum.
1. L'acquavite : l'acquavite hè un vinu fermentatu, distillatu fattu di fruttu. L'acquavite, cum'è cumunimenti cunnisciuta, hè un vinu fattu da uva per fermentazione è redistillazione. È altri frutti cum'è materie prime, à traversu u stessu metudu di fà u vinu, spessu davanti à l'acquavite cù u nome di a materia prima di fruttu per distingue u so tipu. Brandy hè spessu chjamatu "l'anima di u vinu". Ci sò parechji paesi chì pruducenu l'acquavite in u mondu, ma l'acquavite pruduciutu in Francia hè u più cunnisciutu.
I famosi marchi di cognac includenu remy Martin, hennessy, camus è royal deer hine.
Brandy, urigginariamente da a parolla Olandese Brandewijn, significa "vinu brusgiatu". In u sensu ristrettu, si riferisce à a fermentazione di uva dopu à a distillazione è uttene un altu gradu di alcolu, è dopu u almacenamentu in botti di quercia è u vinu. Brandy hè un vinu distillatu, cù frutti cum'è materia prima, dopu a fermentazione, distillazione, fermentazione di almacenamiento. U vinu distillatu cù uva cum'è materia prima hè chjamatu brandy d'uva, spessu dettu brandy, si riferisce à l'acquavite d'uva. À l'altri frutti di materie prime in brandy, deve aghjunghje u nome di u fruttu, l'acquavite di mela, l'acquavite di ciliegia, ma a so popularità hè assai menu di l'antica grande.
Brandy hè spessu chjamatu "l'anima di u vinu". Ci sò parechji paesi chì pruducenu l'acquavite in u mondu, ma l'acquavite pruduciutu in Francia hè u più cunnisciutu. È in u brandy di homebred francese, pruducia cù l'area di cognac in particulare u più bellu, pruduce per arwen yi next (yamanek) area locu. In più di l'acquavite francese, altri paesi pruduttori di vinu, cum'è l'Spagna, l'Italia, u Portugallu, i Stati Uniti, u Perù, l'Alimagna, u Sudafrica, a Grecia è altri paesi, pruducenu ancu una quantità di stili diffirenti di brandy. Cis paesi pruducia brandy, a qualità hè dinù assai bona.
· origine storica
Brandy hè unu di i vini stranieri. U cusì chjamatu vinu straneru significa veramente vinu uccidintali. Brandy hè a parolla olandese per vinu brusgiatu. I navi Olandesi chì portanu u salinu à a costa francese in u seculu XIII purtonu i vini da a regione di cognac di Francia à i paesi cunfini cù u mare di u Nordu, induve eranu populari. À u XVImu seculu, l'aumentu di a pruduzzione di vinu è u longu viaghju marittimu avianu fattu i vini francesi stanchi è micca cummercializabili. À questu tempu, i cummircianti intelligenti Olandesi utilizanu sti vinu cum'è materia prima, trasfurmati in uva di uva, tali distillati ùn vi sguassate micca da u trasportu longu è micca solu, è per via di l'alta cuncintrazione face u slash di trasportu, a vendita di vinu di distillazione di uva cresce gradualmente. , L'Olandese in sharan serà stabilitu da a regione di l'equipaggiu di distillazione hà migliuratu gradualmente, i Francesi cumincianu à capisce a tecnulugia di distillazione, è u so sviluppu cum'è a distillazione secundaria, ma à questu tempu di uva di vinu hè incolore, ciò chì hè issa chjamatu l'acquavite urigginali distillati.
In u 1701, a Francia era implicata in una guerra cù a Spagna. Duranti stu piriodu, a vendita di uvetti hà colapsatu è i grandi stock anu da esse guardatu in botti di quercia. Dopu à a guerra, a ghjente hà truvatu chì u brandy guardatu in i barili di quercia hè veramente maravigliosu, mellow delicious, aromatic, u culore hè cristallu chjaru, ambra d'oru, cusì nobili è eleganti. À questu puntu, pruduciutu u prototipu di tecnulugia di pruduzzione di brandy - fermentazione, distillazione, almacenamiento, hà ancu stabilitu i fundamenti per u sviluppu di brandy.
Brandy urigginatu in Francia, in u 12u seculu dC, a pruduzzione di cognac di vinu hè statu vindutu à i paesi europei, i navi mercantili stranieri spessu venenu à u portu custiera di Charende per cumprà u so vinu. Circa in a mità di u 16u seculu, per facilità l'esportazione di u vinu, riduce a cabina di impronta di u trasportu è necessariu da u gran numaru di esportazioni di u tributu di pagamentu, ma ancu per evità per via di u trasportu longu di u fenomenu degeneratu di vinu, u cognac i cummercianti di vinu in a cità di l'esportazioni di u vinu dopu a cuncentrazione di distillazione, è dopu l'acqua di a fabbrica chì riceve l'acqua diluita in proporzione per a vendita. Stu vinu distillatu hè cunnisciutu com'è u primu brandy francese. À quellu tempu, l'Olandesi u chjamavanu "Brandewijn", chì significa "vinu brusgiatu".
À u principiu di u 17u seculu, altre regioni di Francia cuminciaru à seguità u metudu di cognac di distillazione di u vinu, è da a Francia si sparghje à pocu à pocu à l'inseme di i paesi pruduttori di vinu d'Europa è in u mondu.
In u 1701, a Francia hè stata implicata in a "guerra di a successione spagnola" è u brandy francese hè ancu pruibitu. I cummercianti anu da guardà l'acquavite bè per l'occasione. Adupranu a cità di quercia ricca di cognac per fà botti di quercia, brandy guardatu in botti di lignu. À a fine di a guerra in u 1704, i vignaghjoli sò stati sorpresi di truvà chì un brandy incolore era diventatu in un bellu culore ambra. Da tandu, u prucessu di invechjamentu in botti di quercia, u cognac hè diventatu un prucessu di produzzione impurtante. Stu tipu di prucessu di pruduzzione, si sparse ancu in u mondu assai rapidamente.
Dopu à u 1887, a Francia hà cambiatu l'imballa di l'acquavite esportata da casques di lignu à botti di lignu è buttigli. Cù a migliione di l'imballu di u produttu, i prezzi di cognac anu ancu aumentatu, l'aumentu constante di a vendita. Sicondu statistiche, l'esportazione annuale di vendita di cognac hà righjuntu 300 milioni di franchi.
2. Whisky : u whisky hè una bevanda alcoolica fatta da solu granu. Hè un licore distillatu. Hè generalmente usatu cum'è u licore di basa per u mischju, trà i quali i whisky più famosi è rapprisentanti sò scotch whiskies, whiskies irlandesi, whisky americani è canadiani.
I marchi famosi di whisky includenu Jim beam, four rose, white horse, wild Turkey, cutty sark, makers mar è johnnie walker.
· origine storica
Da u 2014, l'urìgine di u whisky hè scunnisciutu, ma hè sicuru chì u whisky hè statu pruduttu in Scozia per più di 500 anni è hè generalmente cunsideratu cum'è u locu di nascita di tutti i whisky.
Sicondu l'Associazione Scotch Whisky, u Scotch Whisky hà evolutu da una bevanda chjamata Uisge Beatha, chì significa "acqua per a vita".
Scotch whisky in u 15u seculu, più cum'è una medicina fridda.
In u seculu XI, i monachi irlandesi ghjunghjinu in Scozia per sparghje u Vangelu, purtendu cun elli a distillazione di u scotch whisky.
In u 1780 ci era solu ottu distilleria legale, paragunatu cù più di 400 distillerie illegali di tutte e dimensioni. Anu avutu à taglià i cantoni per fà, è a reputazione di u whisky scotch era peghju.
In u 1823, u parlamentu britannicu hà promulgatu l'attu di l'accisa per creà un ambiente fiscale relativamente faciule per i distillatori legittimi, mentre chì "supprime" vigorosamente i distillatori illegali, chì prumove assai u sviluppu di l'industria di u whisky scotch.
In u 1831, a colonna hè stata introdutta in Scozia, chì puderia esse distillata in modu continuu, aumentendu assai l'efficienza di a distillazione, diminuendu cusì u prezzu di u whisky è facendu più populari.
3. Chivas: u chivas famosu in u mondu hè u scotch whisky premium più prestigiosu. Hè una mistura di whisky, hè u megliu di u megliu whisky - dolce è delicatu, stile unicu, eccezziunale. Cù u so stile riccu è unicu è una longa storia di più di 200 anni, chivas hè diventatu u scotch whisky premium più prestigiosu di u mondu.
Marchi famosi di chivas include vodka vodka, marca rossa sovietica stolichnaya, finlandia, assolutu assolutu in Svezia, oca grisa in Francia, beveldere di neve polacca, van Gogh olandese è Nova Zelanda sottu 42 gradi 42 sottu.
Chivas chivas, fundata in u 1801 in Aberdeen, Scozia, hè u primu pruduttore mundiale di whiskies blended è u creatore di a tripla mistura di whiskies. I fundatori eranu Ghjacumu è Ghjuvanni chivas.
Cunnisciuti cum'è u fundatore di "a nascita di un anghjulu", i fratelli James chivas è John chivas chivas sò stati i primi à creà chivas chivas, una marca chì rapprisenta un whisky dolce, unicu è eccezziunale. Chivas chivas 18 - whisky d'annu hè basatu annantu à a tradizione chivas chivas. Per dimustrà a so qualità rimarchevule, ogni buttiglia di chivas chivas scotch whisky 18 anni porta a firma di Colin Scott in gold, chì hè una tistimunianza di u scotch whisky riccu, nobile è eleganti.
Chivas regal hè u whisky scotch premium più prestigiosu in u mondu. A cumpagnia di chivas regal hè stata fundata in Aberdeen, Scozia in u 1801 da i fratelli James è John chivas regal.
· origine storica
Chivas regal, u rapprisentante di u whisky blended, hà una stretta relazione cù a famiglia reale britannica. Data di l'iniziu di u 19u seculu, quandu dui fratelli, James "chivas" è "John" chivas, dirigenu una buttrega in a vivace cità di Aberdeen nantu à a costa nord-est di a Scozia. Anu scupertu l'arti di mischjà parechji sapori di vinu è u sicretu di guardà u vinu in botti di quercia. In u vaghjimu di u 1842, a regina Victoria hà fattu a so prima visita in Scozia è s'innamora di i so belli paisaghji è di u whisky.
L'ultime in a serie di chivas, "royal salute 21 whisky", hè stata apposta in u 1953 per celebrà l'incoronazione di a regina Elisabetta II. U nome deriva da l'antica tradizione di a marina reale chì spara un salutu di 21 fucili in u più altu rispettu. A gravità di u salutu reale hè evidenti in a dura selezzione di botti di quercia per u licore. Prima, deve esse abbastanza forte per durà per un bellu pezzu. Siconda, deve avè allughjatu sherry spagnolu o bourbon americanu. A più impurtante hè chì u vinu hè invechjatu per almenu 21 anni, è l'impurità in u vinu sò purtati da l'aire frescu à traversu u soffiu di quercia, mentri u whisky assorbe ancu l'aroma di u quercia.
Dopu à 21 anni, u licore hè stata ridutta à solu 60 per centu di u so cuntenutu uriginale, è una mistura unica di ingredienti hè necessariu per pruduce un salutu reale riccu è cumplessu. Sè vo site appena principiatu cù u whisky è cercate qualcosa di fàciule per abituà, CHIVAS REGEL hè sicuramente nantu à a lista. Stu whisky blended di 12 anni hà una personalità suave è una texture liscia. U whisky senza cunnosce CHIVAS REGEL è u so fabricatore CHIVAS BROTHERS LTD hè cum'è beie un vinu naziunale senza sapè à u moutai. U cofundatore di CHIVAS James CHIVAS hà cuminciatu à fà u so primu whisky blended, ROYAL GLEN DEE, in u 1841, cun grande successu. In u 1843, a regina Victoria li dete u tìtulu "Purveyor of Grocery to Her Majesty". Loosely significatu "furnitore reale", i fratelli James è John Chivas ufficialmenti fundatu Chivas BROTHER in 1857. Alcune di e marche più famose, cum'è RoyalStrathythan è Loch Nevis, cuminciaru a produzzione in questu tempu. Era circa l'ultima dicada di u 19u seculu chì CHIVASBROTHER hà cuminciatu à pruduce u so pruduttu più famosu: CHIVAS REGAL.
4. Rum : un spiritu distillatu fattu di melassa di canna di zuccheru, cunnisciutu ancu rum, rum, o rum. Originaria di Cuba, hè dolce è fragrante à u palatu
Rum, hè una melassa di canna di zuccaru cum'è materia prima per pruduce un vinu distillatu, cunnisciutu ancu zuccaru, rum, rum. Originaria di Cuba, hè dolce è fragrante à u palatu. Rum hè un sucu fermentatu, distillatu fattu da canna di zuccheru. Sicondu diverse materie prime è i metudi di birra, rum pò esse divisu in: rum vinu biancu, rum vinu anticu, rum light, rum spessu, rum forte è cetara, cuntenendu alcolu 38% à 50%, licore ambra, marrone, ma dinù incolore.
· origine storica
L'origine di u rum hè in a Republica di Cuba. Rum hè un vinu tradiziunale cubanu, a republica di Cuba rum hè fatta da u maestru cum'è a materia prima di zuccaru di canna di zuccaru di zuccaru di canna di zuccaru in i botti di quercia bianca, dopu à parechji anni di birra attenta, risultatu in un gustu unicu, senza paragone. , è cusì diventa una bevanda preferita di i cubani. U rum hè un pruduttu naturali fattu di canna di zuccheru. Tuttu u prucessu di pruduzzione da a selezzione attenta di materie prime, a pruduzzione sussegwente di distillazione d'alcohol, invechjamentu di licoru di canna di zuccaru, sò un cuntrollu estremamente strettu. A qualità di un rum dipende di l'età di u vinu, da un annu à parechji decennii. E versioni di trè è sette anni, di solitu venduti in u mercatu, anu un cuntenutu alcolu di 38 ° è 40 °, rispettivamente, è sò prudutte senza alcoholi pisanti per priservà l'aroma piacevule. A storia di u rum cubanu hè una parte integrante di a storia di a Republica di Cuba.
Columbus ghjunse à Cuba in u so secondu viaghju in America. Hà purtatu e radiche di canna di zuccheru da l'isule canarie. Ciò chì era inespettatu hè chì e radiche rimpiazzavanu l'oru chì era ghjuntu à l'isula, chì i nativi chjamanu Cipango.
In un essai in memoria di u Papa Ferdinandu è u Papa Isabella, qualchissia hà scrittu: "a canna di zuccheru tagliata hè piantata in terra una per una è cresce in un grande pezzu". U clima di Cuba: a terra ricca, l'acqua è a luce di u sole permette à i culturi di novu piantatu à cultivà intornu à i capi indiani, è a canna di zuccheru per cultivà in l'isula.
I primi arnesi chì l'indiani usavanu per fà u sucu di canna sò stati chjamati La Cunyaya. Dopu venenu i zuccherifici alimentati da l'animali (cavalli è vacche), dopu i zuccherifici cù l'utilizazione di l'equipaggiu idraulicu d'alta putenza, è infine i mulini di zuccaru muderni. A forza di travagliu originale hè stata rimpiazzata da i schiavi neri purtati da l'Africa è diventenu un fattore impurtante in u sviluppu di l'industria di u zuccheru in a Republica di Cuba. In u 1539, in l'edittu di u rè Carlu v, apparsu alcuni prudutti di l'industria di u zuccheru, cum'è u zuccaru biancu, u zuccheru crudu, u zuccaru puro, u zuccaru raffinatu, a scuma, a scuma raffinata, a pala di saccarosa, u meli di saccarosi, etc.
U missiunariu francese Jean Baptiste Labat 1663-1738 hà vistu "l'aborigeni, i negri è un picculu numeru di l'abitanti di l'isula in u so statu primitivu di vita, facendu una bevanda picante è forte cù u sucu di canna di zuccheru. Dopu à beie pò fà a ghjente eccitata è pò eliminà a fatigue. Questa bevanda hè fatta da fermentazione. L'Europeani anu cunnisciutu stu metudu dipoi u XVIII seculu. Dopu à i pirati, i cummircianti sò ghjunti in Cuba. Unu di elli, Francescu. Drake hè più cunnisciutu per chjamà una bevanda populari basata nantu à a canna di zuccaru shaoxing un Draque.
Cubans dissi liquore di canna di zuccaru, hè fatta da licore fermentatu sugarcane, in l'Antilles, Colombia, Honduras è Messicu sò facennu u shochu, sò fatti da melassa di canna di zuccaru da fermentazione, a diferenza hè chì a republica di Cuba rum chjaru trasparente, cù un fragranza piacevule, rum cubanu hè una caratteristica di u prucessu di pruduzzioni.
In u 1791, Cuba hà monopolizatu l'esportazioni di zuccaru à l'Europa dopu chì i rivolti da i schiavi haitiani anu distruttu i mulini di zuccaru.
A mità di u 19u seculu, cù l'intruduzioni di u mutore di vapore, i piantazioni di canna di zuccaru è a fabbrica di rum aumentò in a republica di Cuba, Cuba in 1837 pusò a ferrovia, l'intruduzioni di una seria di tecnulugia avanzata, ci sò ligati cù u ticnoluggìa dâ birra, culuniali spagnola dicisi à aduttà misure à sviluppà vigorosamente l'industria di zuccaru di a ripublica di Cuba hà permessu l'esportazione di a ripublica di u zuccheru.
L'intruduzioni di a nova tecnulugia hà cambiatu u prucessu di produzzione. Cuba produce un rum à pocu alcolu - un rum fine è dolce cù un gustu longu è persistente. Bere rum hè diventatu una parte di a vita di ogni ghjornu in Cuba. I pruduttori principali sò Havana, cardenas, cienfuegos è Santiago DE Cuba. Mulata, San Carlos, Bocoy, Matusalen, Havana club, Arechavala è Bacardi anu aumentatu a produzzione dramaticamente dopu chì l'imprenditori cubani anu rimpiazzatu i vini artighjanali cù a produzzione in batch.
Da u 1966 à u 1967, tutte l'esportazioni di rum da Cuba da tandu sò state etichettate cù una etichetta d'assicuranza di qualità di provenienza per indicà l'alta qualità è l'autenticità di u rum. Ci sò nove marche di stu rum, cum'è ragazza mista, Santero ... È cusì.
Tempu di post: Dec-09-2019