I candele sò oggetti veramente affascinanti - s'è no dicemu cusì! Ma hè vera : ci sò pochi ogetti cusì antichi è universali. Hanu ancu significati assai più antichi, interculturali. Unu di i più cumuni di questi hè di passione, facendu u simbolicu di candele cusì prufonda è diversa cum'è e persone chì l'utilizanu. Probabilmente ùn hè micca surprisante, dunque, chì ghjucanu un rolu cusì cruciale in parechje religioni maiò.
Quì sottu, avemu cullatu per voi uni pochi di esempi di e più grande fede, è i modi unichi in quale usanu candele in u so cultu. Semu sicuri chì truverete cusì interessante cum'è noi !
Cristianità
Probabilmente sapete digià questu. Ancu s'è e candele predate u Cristianesimu per seculi, hè una di e fede muderni più notevuli chì hà pigliatu u tempu per aduttà per scopi religiosi è cerimonii specifichi. À u 2u seculu, un accademicu cristianu hà scrittu chì a religione usa candele "micca solu per dissipà l'oscurità di a notte, ma ancu per rapprisintà Cristu, a Luce Increata è Eterna".
Fortunatamente, i cristiani muderni parenu sparte u so entusiasmu. Oghje sò usati in una vasta gamma di cuntesti: ponu commemorate i santi individuali o avvenimenti biblichi, o esse usatu cum'è segni di fervore o gioia religiosa. Candele "votive" in miniatura sò spessu usate cum'è parte di rituali di preghiera, o per onore à Diu. Oghje, i candele cristiani sò spessu illuminati per a preghiera; accendi una candela per qualchissia significa una intenzione di pricà per elli. Anu ancu funzioni pratiche - casting una luce suave è discreta chì incuraghjenu una atmosfera solenne è riflessiva. (Pudete truvà questu ultimu aspettu particularmente attraente quandu accende candele per u vostru propiu piacè, ancu s'ellu ùn vi cunsiderà micca religiosu).
Ebraisimu
U Ghjudaismu usa candele in quantu à u Cristianesimu, soprattuttu in evucazione di atmosfere tranquille è calme. In ogni casu, e candele ebraiche ghjucanu un rolu assai più grande in a casa (chì hè un sentimentu chì noi in Melt pudemu definitivamente ghjunghje à bordu!). L'esempiu più cunnisciutu hè durante a celebrazione di Hanukkah, in quale un candelabru à nove rami hè illuminatu in ottu notti consecutivi per commemorate a rededicazione di u Second Tempiu in Ghjerusalemme in u 2u seculu aC.
Anu ancu una parte in u Shabbat (u Sabbath): un periodu di riposu settimanale chì dura da u tramontu di u venneri à u tramontu di u sabbatu. Candele sò accese à ogni latu di u so principiu è a fine. I candele sò ancu illuminati prima di e grandi vacanze ebraiche, cum'è Yom Kippur è a Pasqua. Questa idea di candele chì sò aduprate cum'è un simbulu di riposu è di pace hè quella chì hè stata più largamente aduttata, è hè una di e qualità di e nostre candele chì ci piace più.
Buddisimu
I Buddisti utilizanu candele in i so cerimonii in u so modu maravigliosamente distintivu - sò una tradizione antica di rituali buddisti, è trattati in modu cusì. Sò spessu posti davanti à i santuari buddisti cum'è una marca di rispettu o di deferenza, è cù l'incensu sò usati per evucà u statu di impermanenza è cambiamentu; una basa di a filusufìa buddista. A luce da una candela umile hè ancu dettu chì simbulizeghja l'illuminazione di u Buddha. In più di questu, u ghjornu prima di a Quaresima Buddista, in u lugliu di ogni annu, u populu tailandese celebra u Festival di Candele, in quale una grande folla di persone si riunite cù candele elaborate ornamentate, è poi marcianu nantu à parati fascinanti di culore è luce. In questu casu, e candele chì portanu rapprisentanu a forza di vuluntà, l'unità è e credenze di a so cumunità. Hè veramente qualcosa di vede.
Ci hè parechje più religione è fede chì ognunu usa candele in i so cerimonii - assai in modi creativi è distintivi - ma datu chì ci sò stimati più di 4000 religioni in u mondu oghje, ùn saria impussibile di listinu tutti! Puderete gode di a nostra gamma di candele profumate ugualmente sia si cunsiderà spirituale o micca, o pudete leghje u nostru post di blog per sapè più nantu à i roli simbolichi tradiziunali di candele.
Tempu di post: 13-novembre-2021